Starta dagen kanske?

Hej!

Har haft en riktigt långsam start på dagen, är fortfarande inte riktigt igång. Men det är okej för idag är jag ledig! Solen skiner och kaffebryggaren bubblar så snart vankas det kaffe. Förhoppningvis kickar det igång mig så jag får något vettigt gjort idag. Skulle behöva diska och plocka lite här hemma. 

Snart blir det även en resa hem till familjen i Uppland. Har en mor som fyllt 50 och en systerson som fyllt 1 men ibland undrar man vem som är äldst egentligen av dem två, haha! (Sorry kära mor, men du får ta det på det bästa sättet!) Ska bli riktigt kul att hälsa på dem igen, har inte sett dem sen i julas så kommer stanna mellan 25-30 ich verkligen umgås! Känner att jag kan behöva en "minisemester". 

Nu ska jag dricka kaffe och försöka komma igång med min dag. 

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0