Skön söndag

Hej!

Ligger på soffan och pustar ut. Har städat och diskat här hemma då det vankas söndagsfika med Jennie, Jocke och Martin. Solen skiner och jag har en såndär skön söndag!

Tidigare idag tog jag och Coffe en promenad i solen ut till Stensö och förbi Maxi. Väldigt skönt att komma ut och röra på sig eftersom jag sitter mest hela dagarna. 

Det är fortfarande en del fix i lägenheten men förhoppningvis kommer våra gardiner upp idag, med lite hjälp från Martin. Tror det kommer göra mycket för hela vardagsrummet. Fick upp ett sidobord i sovrummet för mina locktänger och sånt. Sovrummet är nog det rum som är minst inrett men jag jobbar på det! Coffe har gett mig ansvaret, farligt! Har planer på att få upp lite tavlor, bland annat någon från Rebecka. Älskar hennes bilder på fåglar så tror det får bli någon sån så vi får in lite liv därinne. 

Nu ska jag ta det lugnt en stund innan alla dyker upp. 

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0