Komma ut och röra på fläsket

Hej!

Idag är jag ledig och solen skiner, kan inte bli bättre! Har startat dagen med en kopp kaffe i soffan. Planen för dagen är att städa lite i lägenheten, ta en promenad och sen bara vara. Har inte varit så aktiv senaste tiden, behöver komma ut och röra på mig känner jag. Sade upp gymkortet i höstas och sen dess har jobbet varit det enda i fokus (förutom lägenheten). Tidigare har jag ju rört mig mycket på jobbet som servitris men nu sitter jag mest hela dagarna så måste börja komma igång och komma ut lite. Ska kolla lite om det är aktuellt att fixa nytt gymkort men problemet är ju att våren och sommaren är på g vilket gör att man kanske inte använder kortet lika mycket. Får fundera lite!

Nu ska jag läsa lite ur Child of the Pheonix. 900 sidor och jag har ca 200 kvar, kommer ha sorg när jag läst klart så dags att börja kika på vad som ska läsas härnäst. 

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0