Snart semester

Hej!

Oj, oj, oj! Det var riktigt längesen nu. Kan ju köra den gamla vanliga ursäkten att det har varit hektiskt. Vilket det har varit till och från. Men framför allt har jag väl inte haft mycket nytt att meddela. 

Sommaren är "här", påstås det i alla fall men vet inte riktigt om jag har förstått/upplevt det än. Firade midsommar ute i en stuga på norra Öland vilket var somrigt och spenderade senaste helgen i solskenet men trots detta har min "sommarkänsla" inte infunnits sig helt. Semestern börjar på fredag klockan 12.01. Vilket är ungefär samma tidpunkt som min kära syster landar i dessa småländska skogar! Det ska bli riktigt kul att starta semestern med henne, sen bär det av med Coffe till Kreta i en vecka! 

Det blir första "riktiga" semestern ihop så det blir minst sagt spännande!

Jag kan inte annat än räkna ned dagarna till fredag sen stänger mitt huvud ned i 2 veckors tid!

För tillfället får en nattssömn räcka! Nattinatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0