Kvällsjobb och tvättid

Hej!

Har precis slängt i lite tvätt, första gången vi tvättar i nya huset...  Lite virrig start men tror jag har ordning nu haha!

Jobbar kväll igen så har dagarna fria att dona. Kan erkänna att jag inte gör mycket annat än att ta det lugnt, diska lite och sånt skoj. Roligare kan man ha men snart är det vår, det har redan varit 10 grader här! Helt galet, vårvärme! Så fort vinden blåser rätt, alltså inte direkt in på balkongen, blir det galet varmt. Nästan så att jag har funderat på att dra ut en stol och sätta mig och sola. Vi bor väldigt lägligt när sommaren närmar sig. Stensö är inte långt härifrån så blir många utflykter i sommar! Härligt!

Nu ska jag dricka lite kaffe och kolla på lite tv. Kan säga att daytime tv inte är den mest spännande men det funkar när man ändå har lite annat för sig. 

Ha en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0