Fyndat

Hej!

Sitter i soffan och njuter som vanligt! Har ledigt idag och har hunnit med en vända till stan och fått med mig en bänk hem till hallen. Vi hittade en riktigt bra på Åhléns som dessutom var nedsatt från 999:- till 300:- vilket är ett riktigt kap! Köpte också tyg så att vi kan klä om den i den färg vi vill ha. Kommer bli riktigt snyggt! Blir så småningom även en stor spegel ovanför. Totalt lade jag och Coffe 248:- på det då Coffe fått presentkort också så är mer än nöjd med det köpet!

Ska mysa ett tag till innan jag ska ta mig till södercentrum så vi har något att äta ikväll.  

Trivs otroligt bra i lägenheten, det blir bara bättre och bättre! 

Ha det fint! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0