Flytten är över, tillbaka till verkligheten

Godmorgon! 

Sitter på jobbet med en kaffekopp, råkade komma väldigt i tid idag. Testade att ta bussen hit, kommer nog bli så framöver nu när vädret inte är så härligt och jag inte har en cykel. Lyckades hursomhelst inte tajma jättebra, men kom i tid åtminstone. 

Nu är lägenheten snart i ordning, en hel del flyttlådor som ska slängas. Sen är det mycket småsaker också. Men jag trivs! Har varit en riktigt stressig helg med tusen saker på schemat men det har varit kul. Känns som att jag varit borta en vecka från jobbet i princip... 

Idag jobbar jag kort dag så ska iväg till stan och klippa mig efteråt. Blir nog även lite inköp till lägenheten, bland annat en lampa till mig att ha bredvid sängen. Som sagt är det en del smått!

Nu ska jag sippa lite till på kaffet innan det är dags att ta tag i dagen. 

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0