Äntligen lördag

Hej!

Lördag äntligen! Jag har sett till att sova ut ordentligt idag, tror jag vaknade runt halv elva. Coffe jobbar och var iväg redan runt fem imorse så jag är ensam hemma. Tänkte brygga lite kaffe och sedan ta mig iväg och handla. 

Min fredagkväll var helt fantastisk! Vi åt ryggbiff med ostgratinerad hasselbackspotatis, baconlindad sparris och whiskysås. Helt underbart gott! Vi delade även på en flaska vin. Kan säga att jag kände mig riktigt nöjd med starten av helgen. 

Jobbveckan som varit har gått bra, trodde att jag skulle vara helt förstörd i slutet men saker och ting faller på plats och jag känner mig nöjd mest. Självklart blir man lite seg framåt helgen men det är mest att jag inte är van tror jag. 

Idag ska vi kanske hänga lite med Jennie och Jocke senare ikväll. Coffe jobbar fram till tre så får se då hur denna lördag blir. Men fram tills dess ska jag njuta av min ledighet så mycket jag kan, vilket börjar med en kopp kaffe! 

Ha en fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0