Lägenhetsökning

Hej!

Det har varit lite dött här på sistone, har haft fullt upp. Jobbar nästan heltid vilket känns riktigt bra! Dessutom är jag och Coffe mitt uppe i lägenhetsökning. Det verkar som våra chanser att få lägenhet är ganska bra, just nu inväntar vi svar från Kalmarhem på några lägenheter. Vi bör åtminstone få gå på visning som det verkar nu. Vore riktigt skönt att få en tvåa, lägenheten vi har nu funkar men ibland är det lite svårt eftersom vi jobbar lite olika tider. Det innebär att vissa kvällar kan en av oss vara uppe medan den andra måste få lite sömn vilket blir problematiskt i en etta... Så håller tummarna att det dyker upp något snart! 

Nu är det fredag och jag börjar inte jobba förrän 17.15. Kör bara till 20.30 så blir en kortis. Efter jobbet blir det vin och mat med finaste killen! Inte helt fel! 

Nu ska jag äta lunch, fortsätta tvätta och njuta lite till innan det är dags att ge mig iväg. 

Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0