Ingen helg än för mig

Hej!

Fredag men ingen helg för min del. Jobbar ikväll och hela dagen imorgon. Tråkigt nog är både jag och Coffe lite hängiga men av någon anledning bryter det inte ut, istället går man runt som en zombie... Inte så kul! 

I veckan tackade vi ja till en lägenhet vid sjukhuset. Får se nästa vecka om vi lyckas få den. Hoppas verkligen! Lite trött på att leta nu och den var lagom för oss två med vardagsrum, sovrum och lite förråd. Vore skönt att slippa ha ytterligare ett förråd att betala för som vi gör nu. Vi har två lägenheter till i samma område att titta på, varav den ena är en ombyggd tvåa som nu är en trea. Så får se hur det blir. 

Nu ska jag dö lite innan jag måste börja göra mig i ordning. Börjar 16.00 och kör till 21.00. Förhoppningsvis blir det ganska lugnt, känner mig som sagt inte helt 100 idag. 

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0