Veckan som gått och helgen som är

Hej!

Tog mig upp ur sängen för inte så längesen, helt underbart att sova ut! 

Hela denna vecka har flugit förbi men vi har även fått mycket gjort vilket känns skönt. För att verkligen se till att vi hinner allting ska vi ses imorgon också och skriva sista delen av själva uppsatsen. Sedan återstår bara sammanfattningar och strukturera upp allt lite till. Håller tummarna att vi inte får alltför mycket som ska ändras efter sista handledningen på torsdag... Tilde sticker till Malmö på fredagen så vi har inte mycket tid att lösa det i så fall. 

Denna lördag ser lite annorlunda ut för mig, jag ska nämligen jobba mitt första pass på Stensökrogen. Börjar klockan 17 ikväll och kör antagligen kvällen ut. Ska bli spännande! Lite nervös är jag allt men det hör väl till lite också. 

Nu ska jag ta det lugnt och ladda inför kvällen. 

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0