Tiden bara flyger

Hej!
 
Tiden bara flyger fram känns det som och examensdagen närmar sig med stormsteg. På söndag är det examensmiddag på Söderport med hela mediagänget. Jag är riktigt taggad och har, som tur är, fixat allt till dess. Examensdagen är jag också redo för, betalningarna har gått iväg och nu är det bara att vi ska överleva opponeringen nästa vecka. 
 
Idag roar jag mig med att plugga. Tilde jobbar hela dagen så jag kör ett pluggpass här hemma och går igenom uppsatsen vi ska opponera på. Senare ikväll ska jag hjälpa Erika med lite ärenden och gå en promenad med henne.Senare ändå ikväll ska jag haka på Coffe och Wictor innan de drar till Söderport. Orkar inte/känner inte att jag bör spendera pengar så jag skippar utgången och bara kör förandet.
 
Nu ska jag koka kaffe och fortsätta pluggandet.
 
Ha en fin fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0