Sista handledningen

Hej!
 
Är mitt uppe i städningen men bestämde mig för att ta en liten paus. Jag är rätt trött men måste få rent här hemma eftersom de ska komma och kolla fläktarna i alla lägenheter. Vill ha lite ordning om de ska springa runt här inne. 
 
Idag hade vi vår sista handledning. Vi förberedde oss på det värsta och att denna dag skulle bli tuff men feedbacken var precis lagom för att putsa till vissa bitar och sedan spenderade vi eftermiddagen med att korrekturläsa allt,vilket tog nästan två timmar... Bestämde oss för att ses imorgon vid nio och gå igenom allt när vi fått nya krafter. Lika bra när vi ändå har tid för det!
 
Det kändes helt otroligt att faktiskt hålla i uppsatsen, utskriven och i princip klar. Det har ju varit vår bebis senaste tiden och snart är mödan över! På måndag lämnas den in, efter det är det raka vägen till systemet för att införskaffa skumpa. Därifrån är det vidare till affären för att köpa lite jordgubbar och sedan sätta sig i någon park, dricka och bara vara glada!
 
Nu ska jag strax ta tag i disken.
 
Ha det fint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0