Officiella versionen och shopping

Hej!
 
Jag har nu officiellt skrivit ut den slutgiltiga versionen av uppsatsen. Nu är det ingen återvändo! Jag gjorde lite ändringar som vi missat innan, inget avancerat. Fixade även till layouten, vi har haft en del problem med ett diagram, så att allt ser bra ut. Nu kan jag släppa det där och dra ner på stan med Erika! Ska shoppa lite underkläder till examensklänningarna och lite hårnålar. Har fått i uppdrag av Coffe att köpa papper och dessutom fixa thaimat till kvällen när han kommer hem en sväng. Får se om jag kan ordna det då! 
 
Kvällen kommer att ägnas åt att göra lite till ansökan, lite dokument som ska skickas in. Blir inget ståhej för mig eftersom jag jobbar imorgon från halv ett och framåt. Får se lite när jag slutar, det beror ju mycket på gästerna så att säga. Enda tråkiga är att jag hade velat haft sol idag också, just nu är det disigt mest. MÅSTE bli brun till examen ju! Får se om jag kommer hem med lite hjälpmedel som brun utan sol... Vill dock inte risker att bli orange, haha.
 
Nu ska jag slänga ihop lite lunch och sedan bege mig för att möta upp Erika.
 
Ha en fin lördag! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0