Mors dag

Hej!
 
Det blev en seg start för mig idag eftersom det blev väldigt sent igår. Känner att jag har en huvudvärk på g igen, suck! Så ska ta en tablett (var smart nog att köpa det igår) och hoppas att det hjälper. Ska jobba idag ju så det är inte uppskattat med huvudvärk då! Med andra ord firar jag mors dag ute på Stensö med gästerna där. Ska bli mysigt! Jag ska strax ringa upp min egen mor och gratta lite. 
 
Måste tillägga att jag har världens finaste mamma. Vi är och har alltid varit väldigt nära och det känns som att jag kan komma till henne med vad som helst, vilket är guld värt! 
 
Fick en hel del löst igår. Projektledningen som hängt över mig är kompletterad, alla smågrejer inför examen är köpta och c-uppsatsen är utskriven och ska bara lämnas in. Jag har fortfarande en del som ska fixas till ansökningarna men får ta det ikväll eller imorgon. 
 
Nu ska jag ta den där tabletten och hålla tummarna att jag klarar mig utan huvudvärk idag.
 
Ha det fint! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0