Mera klänningar och mer C-uppsats

Hej!
 
Det har varit en lång dag och än är den inte över. Jag och Tilde sammanställde vår data från kodningen vi gjort senaste dagarna och sen var det handledning som gällde. Vi fick en del med oss i bagaget så nu är det en liten lista som ska prickas av innan veckan är över!
 
Kvällen har varit händelselös, var så slut efter allt så har bara tagit det lugnt med Coffe. Men nu känner jag att jag måste få lite ordning i lägenheten igen, åtminstone ta lite disk så jag kan slappna av inför helgen. Försöker se till att vara mer ordningsam än jag varit tidigare, det är frustrerande att komma hem till en rörig lägenhet när jag är så rörig i huvudet redan, haha!
 
Igår beställde jag en blå långklänning till examensmiddagen som ska vara på Söderport. Förhoppningsvis kan jag klämma in mig i den utan några större problem! Annars är det bara att börja leta igen... Känns som att jag kollat på tusentals klänningar så vore lite tungt att börja om igen.
 
Nu ska jag dra igång lite bakgrundsunderhållning och börja plocka innan jag slocknar i sängen.
 
Ha det fint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0