Matt och trött

Hej!
 
Tanken var att denna dag skulle bli väldigt produktiv. Skulle hinna med att städa och plugga men min kropp ville inte det. Har istället varit matt, kallsvettig och helt slut i princip hela dagen... Börjar må bättre men kroppen är fortfarande seg. Som "tur" är har jag "ledigt" imorgon också eftersom Tilde är i Göteborg hela dagen. Så håller tummarna att jag orkar med mer då och kan få lite gjort. 
 
Helgen har varit väldigt lugn eftersom jag mått som jag mått men hade åtminstone mysigt med Coffe i fredags med mat och vin. 
 
Nu ska jag försöka plocka lite här hemma så jag känner att jag kan låta mig själv slappna av lite efter det.
 
Ha det fint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0