Klänningskrångel

Hej!
 
Ytterligare en lång dag på bibblan med ett alldeles för virrigt huvud. Det var en sån seg dag som kommer då och då under arbetets gång när allt man gör är att försöka planera hur man ska fortsätta... Men nu tror jag att vi har lite mer flyt inför imorgon. 
 
Håller just nu på att laga indisk kycklinggryta som jag hittade i min gamla hemkunskapsbok, haha! Luktar otroligt gott måste jag säga. Hungrar ihjäl! 
 
Jag fick hem klänning nr 2 idag också, den första var alldeles för liten. Bytte modell och gick upp en storlek men denna passade inte heller! Blir toookig! Den var alldeles för tajt över bysten så fick gå upp ytterligare en storlek... Hoppas bara att det blir tredje gången gilt nu annars ger jag upp. 
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe i väntan på maten. Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0