Första utkastet

Hej!
 
Första utkastet av C-uppsatsen är nu inskickad inför handledningen på torsdag så det återstår helt enkelt att peta och göra den så bra som möjligt. Energin börjar sina men snart är det över. På fredag har vi satt deadline så får se om vi kan hålla den. Den riktiga deadlinen är på måndag klockan 10 så vi har lite extra tid på oss men Tilde spenderar helgen i Malmö och jag jobbar på söndag så i värsta fall blir det en tidig morgon på måndag och göra det sista innan inlämning. 
 
Sen jag kom hem har jag lagat mat, både köttbullar och köttfärssås så nu ska jag ha lite matlådor framöver. Fick även hem tredje och sista klänningen från Nelly, den passar men kan knappt tro att det är storlek 40 då den sitter precis på min kropp... Så mycket har jag väl ändå inte gått upp sen jag beställde den vita examensklänningen.. Blir lite mörkrädd när storlekarna är så pass små. 
 
Tog mig också iväg till Pressbyrån och hämtade ut skorna som legat där i snart två veckor, hehe... De passade men känner att jag måste gå in dem lite för de är stela och lite "vassa" längs kanten. 
 
Nu ska jag duscha och försöka slappna av så jag får nya krafter till imorgon.
 
Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0