Brädspel och analyser

Dör trötthets döden. 
 
Jobbade på bibblan från 9 till 18, drog hem och fick (som tur var, har en sån underbar karl!) mat serverat av Coffe, dog lite och sen satte vi oss och spelade lite brädspel. Coffe hade fått hem ett nytt som jag dessutom var sååå nära att vinna men han slog mig med EN ynka poäng. Surt!
 
Nu har jag roat mig med att kolla på tutorials inför analysen vi ska göra imorgon... Tror jag fattar i ena sekunden men i nästa är jag helt vilse igen... Får se om jag får någon ordning på det till slut. Det är bara en och en halv vecka kvar nu så det är bara till att kötta loss nu. Blir många långa dagar på bibblan kan jag säga!
 
Nu ska jag kolla igenom analysskiten igen innan jag ger upp och hoppar in i duschen.
 
Ha det fint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0