Återhämtad och nya tag

Hej!

Jag börjar återhämta mig från Valborg nu. Spenderade hela dagen igår framför tvn med Coffe, pizza och annat onyttigt. Väldigt skönt! Klarade mig undan från den värsta baksmällan så kände mig trots allt mänsklig, hehe!

Valborg var trevligt. Började med att grilla här hemma med trevligt folk, drog iväg till Lindö och träffade mer trevligt folk. När det började bli för kyligt hakade jag på Basse och Frida hem till dem. Drack kaffe och gjorde mig redo för omgång två av Valborg 2014. På vägen hem till mig lyckades vi hitta Tilde och gänget med en stackars Johanna som hade allergibesvär så det skrek om det så vi drog hem till mig. Kan säga att jag inte kom mycket längre, blev lite väl blött så slutade med att jag somnade inne hos Coffe istället för att dra vidare. Hade kunnat gått bättre men vet med mig att jag inte orkar med en heldag av festande utan en paus. Gjorde mig inte så mycket dock, hade så pass kul under dagen!

Idag är det tillbaka till c-uppsatsen och bibblan som gäller. Ska möta Tilde runt ett och försöka komma in i det igen. Testkodning är klar men det ska fortfarande mata in allt i systemet. Om vi nu kan lista ut hur det funkar...

Nu blir det kaffe och lite mat. Ska ha en lugn kväll hemma och baka brödet som jag tänkt göra i en vecka ungefär... 

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0