Slow day

Hej!

Ligger på Coffes säng och tittar på The Big Bang theory. Denna dag har varit en extremt seg dag. Har inte haft någon energi till att göra något. Så har mest tagit det lugnt och vilat upp mig. Coffe åkte hem till Skövde över helgen så har har utnyttjat både hans säng och hans tv idag, haha! 

Såg precis att jag fick VG i kursen "teori och metod II", helt underbart! Speciellt när jag vet att jag verkligen jobbat för det betyget. Förhoppningsvis går det lika bra i denna kurs. 

Nu ska jag krypa ned i sängen, titta på något avsnitt till och sen sova. Imorgon kommer jag se till att vara lite hurtigare än idag, hehe. Blir bibblan och gymmet bland annat. Funderar på att laga något från min nya kokbok. Kul!

Nattinatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0