Måndag - grupparbete och gym

Hej!

Ligger på Coffes säng och väntar på att kycklingen ska tina klart (eftersom jag inte har någon mikro...). Är helt slut, gymmade efter grupparbetet och hade dessutom motvind på vägen hem. Stod i princip still med cykeln för att jag inte orkade trampa. 

Resten av kvällen ska spenderas med matlagning så jag får lite matlådor till veckan samt en snabb städning så jag får ordning. 

Imorgon är det föreläsning klockan ett men ska möta Amila innan dess och jobba lite till med uppgiften. Det går sakta men säkert framåt. Gäller bara att komma på en bra copy. 

Nu ska jag dö lite innan mikron piper och det är dags att köra igång med maten. 

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0