Lyx på fredagskvällen?

Hej!
 
Lyckades somna om till slut imorse så sov fram tills Coffe kom hem. Skönt!
 
Min dag har hittills varit hyfsat händelselös. Hängde med Coffe ett tag och kom inte upp ur sängen förrän runt halv ett. Drog in till mig och käkade innan jag packade väskan och tog mig till gymmet. Körde mest ben och armar idag eftersom lilla magen fortfarande värker... Har varit hemma nu, duschat och tagit det lugnt. Ska laga mat nu, nudlar på menyn... Jag vet minsann hur man lyxar till det på en fredagkväll! 
 
Senare ikväll ska vi över till Martin och spela lite spel med Ljung och Jennie också. Helt okej kväll då jag känner att min energi tryter. 
 
Nu börjar min mage verkligen kurra så dags att få i mig något.
 
Ha en fin fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0