Lördagkväll

Hej!

Det har varit en fruktansvärt seg lördag måste jag säga! Har inte gjort något vettigt på hela dagen, får nästan lite ångest men får helt enkelt se till att gottgöra det imorgon. 

Coffe är ute på äventyr så jag har haft/har kvällen för mig själv. Jag har spenderat den med att sova, äta onyttigt och kollat på Scrubs för hundraelfte gången. Jag överväger att dra igång någon Disneyklassiker snart också... 

Imorgon blir det grupparbete på bibblan och sen gymmet. Kommet antagligen behöva gå tillbaka till bibblan på kvällen och läsa lite så jag kommer någonstans med kurslitteraturen. 

Nej, nu ska jag återgå till att slappa framför tvn. Rätt skönt eftersom jag är ganska seg fortfarande. 

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0