Jag har det för bra

Hej!

Ligger just nu på Coffes säng och inväntar club sandwich och pommes. Jag har en fruktansvärt fin pojkvän som bjuder mig på mat! Igår räddade han mig från att käka nudlar och bjöd istället på hamburgare och pommes, betydligt bättre än nudlar! Idag bjuds det alltså på mat igen. Jag har riktig tur som har en sån karl! 

Jag är lite osäker på hur min kväll kommer att se ut... Ellinor har bjudit med mig på fest men har inte bestämt mig om jag ska gå eller inte... Dels har jag inga pengar (även om hon varit så snäll och erbjudit mig dricka) och dels är jag rätt seg men ändå lite sugen. Ska äta mat först så får jag se sen hur jag gör!

Nu ska jag ta det lugnt ett tag innan det är dags att sätta in kycklingen i ugnen. 

Ha en fortsatt fin lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0