Helt slut

Hej!
 
Fy satan, vad jag är trött nu! Började dagen med att dra till bibblan men fick inte mycket gjort så fortsatte vidare till gymmet. Svettades som en liten gris hela gympasset, vilket är bra. Däremot var det kaos när jag kom ut från Actic... Det regnar och blåser som bara den och självklart var detta en av de få gånger jag inte tog cykeln dit. Så kan säga att jag var hyfsat nedkyld när jag kom hem. 
 
Nu har jag duschat och ska ta det lugnt ett tag. Tanken var att jag och Coffe skulle in till stan och shoppa lite men det här vädret är inte direkt trevligt, vilket innebär att shoppingrundan inte blir så trevlig den heller... 
 
Ikväll blir det i alla fall bio! Jag och Coffe ska till Saga biografen och se The Grand Budapest Hotel. Har hört att den ska vara bra så håller tummarna att det stämmer, det verkar dock stämma om man tittar på trailern... Så det blir en trevlig kväll och har vi tur ger vädret med sig också.
 
Nu ska jag dö lite här i min mjuka, mysiga morgonrock ett tag till!
 
Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0