Grupparbete och gym igen

God morgon! (Åtminstone för mig...)

Vaknade för cirka en timme sedan och har i princip bara hunnit tagit en kopp kaffe med Coffe. Ska möta Amila runt elva på bibblan så ska försöka få i mig lite frukost innan. Blir till att packa gymkläderna också så jag kommer iväg direkt efter arbetet, är lätt hänt att jag skippar det annars. 

Träningen flyter på, försöker se till att gå minst två-tre gånger i veckan. Förra veckan blev det bara två pass i slutet av veckan så ska försöka sprida ut det denna vecka och köra kanske fyra pass. Börjar se lite resultat nu vilket känns skönt, det märks dessutom när jag tränar. Jag orkar ta mer vikt och sånt vilket känns himla kul! Sommaren närmar sig med stormsteg så gäller att hålla igång nu! Det enda som jag borde ändra på är mina matvanor. Har en tendens att få i mig en del onyttigt då och då. Igår blev det Frasses till middag och dessutom någon kaka och lite hallobsorbet till filmen. 

Nu ska jag koka ägg och rosta lite bröd innan det är dags att göra mig klar för att sticka iväg. 

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0