Grekiskt

Hej!
 
Jobbade på bibblan fram till två och sen var vi ett gäng som drog och kikade på Karmadagen. Kände inte direkt att jag var jätteengagerad men gick varvet runt och tittade. Jag kom hem och kände hur energin bara försvann, som tur var hade jag Coffe i närheten som "tvingade" iväg mig till gymmet. Körde cirka en timma som vanligt men värmde upp med lite powerwalk för att variera mig (brukar annars cykla för det mesta). När jag kom hem var det bara att kasta mig i duschen och sen iväg för att handla. Det blev grekiska färsbiffar (med vitlök, mynta och persilja), klyftpotatis och tzatsiki till middag. Lite onsdagslyx! Lagade andra köttfärsbiffar med eftersom jag hade så mycket tinad köttfärs där jag hade i chilisås och vitlök. Egentligen var tanken att jag skulle göra pepparsåsen ikväll med men orkar inte. Dessutom är det godare att göra den direkt innan! Får bli imorgonkväll istället.
 
Nu ska jag ge upp för dagen. Jag och Coffe började kolla på "Alice" på Netflix igår. Lite Alice i Underlandet fast i mer vuxen stil. Den är uppdelad i två avsnitt så blir avslutningen idag!
 
Ha det fint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0