Födelsedagsfirande och uteservering

Hej igen!
 
Mötet gick bra och har lite att gå vidare med nu vilket känns bra. Känns även som att plugga vidare verkligen är det jag ska göra, mycket på grund av att det är något jag VILL även om det inte alltid behövs för att få ett bra jobb.
 
Vi drog hem till Tilde och fikade, vi hade gått ihop och köpt ett presentkort på Åhlens och en fulsnygg kudde som egentligen skulle vara på skämt men som Tilde gillade... Måste erkänna att den faktiskt passade på hennes säng. Efter fikat gav vi oss ut på stan och kollade runt lite innan vi satte oss på Krögers uteservering med varsin öl och lite mat. Riktigt skönt i solen!
 
Nu sitter jag och smuttar på ett glas vin för att fortsätta dagens lyx. Ska skriva det sista på analysen bara. Ikväll blir det bakad potatis med hjärtat, mums mums! Imorgon blir det utgång som det låter och lite mer firande för Tilde. Väldigt bra helg! Dessutom börjar nästa vecka med en visit till Uppland och min underbara lilla systerson som jag köpt en present åt idag. Längtar som satan!
 
Nu ska jag skriva så det blir klart någon gång, hehe.
 
Ha det! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0