Ett litet underverk ♥

JAG HAR BLIVIT MOSTER IDAG! ♥
 
Fick samtalet från mamma för inte så längesen om att min fina syster nu har ett svartlockigt litet underverk som tittade fram runt tjugo över elva. Det känns helt overkligt men helt underbart! Så nu gäller det att boka resa hem så jag får gosa med min systerson. 
 
Tessan åkte in till sjukhuset redan i onsdagskväll men lillen har envisats med att inte komma ut förrän nu. Det har varit en lång väntan med många sms och samtal mellan mig och mamma. De har försökt hålla mig så uppdaterad det bara gått. Vet inte vart jag ska ta vägen nu! Smet in på systemet och köpte en flaska vin till kvällen för att verkligen fira! Imorgon blir det dessutom utgång med Coffe och Tilde så då jäklar ska det firas!
 
Nu ska jag försöka lugna mig. Får se om det kommer några bilder snart så jag får se lilla sötnosen!
 
Update: Han väger 3190 g och är 47cm, lillkillen! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0