Ändrade planer och kokböcker

Lite ändring i planerna. Coffe sitter och arbetar med deras annons, vilket tar ett tag (jag talar utifrån erfarenhet). Så istället blir det sängen för mig, sover inne hos mig inatt för omväxlingsskull. Imorgon blir det bibblan igen och sen behöver jag verkligen storstäda här hemma, vill ha fint i helgen så jag bara kan slappna av!

Glömde dessutom nämna att jag köpte en tjock och fin kokbok på bokrean idag. Det är maaassa recept på soppor, grytor, pasta och wok. Passar alltså mig som handsken! Så i helgen blir det till att testa något recept. Älskar kokböcker, jag vet att det går att söka på google efter alla möjliga recept men det är något speciellt med kokböcker ändå. Gillar att kunna bläddra igenom recepten. 

Nu ska jag sova, helt slut!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0