Allt och inget

Hej!

Det har varit en rätt lugn dag idag. Jag och Coffe tog oss ut i blåsten och gick en promenad ut till Stensö. Inte det skönaste vädret att vistas ute i kan jag säga! Efter det har jag spenderat tiden med att tvätta och är snart klar, vår tvättmaskin tar lite tid på sig nämligen. 

Ska börja kika på resor hem till Tierp också, längtar ju så jag dööör tills jag får hålla lillskrutten! Ska se till att åka så jag är där första veckan i april. Hade åkt nu om jag hade haft råd, haha!

Jag är ledig hela veckan ut eftersom gruppuppgiften är klar! Vet inte vad jag ska roa mig med... Blir nog att plocka lite här hemma och träna. Tog jag det lite lugnt idag eftersom jag har rejäl träningsvärk i magen efter passet igår. Gymmade med Tilde och köttade på, speciellt magen. Så mina muskler har klagat idag! Men imorgon blir det nog en vända dit igen. Har varit lite dålig på att komma iväg så mycket som jag velat de senaste två veckorna. 

Nu ska jag vänta liiite till innan jag kollar om tvätten är klar. Sen blir det nog en film eller någon serie på netflix innan jag ska sova. 

Ha det fint! 

Sötnosen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0