4/3

Hej!
 
Är lite smått seg efter att ha varit på föreläsningen efter lunch. Hann även med en kortis på bibblan innan det. Så nu sitter jag här och kikar runt lite. Försöker få mig själv att göra något vettigt men energin tryter så får se hur det går med den saken. Ska göra lite mellanmål och kolla på Doctor Who så kanske jag kommer igång efter det.
 
Imorgon blir det grupparbete igen, vi ska försöka få en del gjort imorgon men det flyter på bra. Jag känner mig inte alls lika stressad längre, speciellt efter denna föreläsning där jag kände igen och faktiskt kunde det han snackade om, haha!
 
Nej, nu ska jag rosta lite bröd och sen mysa ned mig!
 
Ha det fint ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0