Regn och åska 2.0

Hej!

Regn och åska för andra dagen i rad nu. Kan säga att jag börjar bli lagom less på detta väder! Var är sommaren? Jag som har rätt mycket fritid nu tänkte ju passa på att njuta i solen och bli brun, kanske läsa lite böcker och bara njuta! Istället ligger jag på sängen, har värmt lite kaffe och precis blivit klar med tvätten... Inte direkt sommaren jag föreställde mig. 

Snart åker jag däremot hem till föräldrarna, Tessan, Roy och lillsnutten. Ska bli så skönt att ha tid att umgås med dem i lugn och ro, senast var det fullt upp och dessutom drabbades jag av magsjuka. Mindre kul. Ska träffa Roys syster som hakar på Nikki (hans mamma, som jag träffat förr) nu i juli. Förhoppningvis är vädergudarna lite snällare mot mig då så vi kan grilla!

Denna dagen bjuder uppenbarligen inte på mycket... Funderar på att sno ytterligare en bok från Coffes bokhylla och bara ligga och läsa (läste en igår). Även om det inte är på en filt i solen blir det ju mysigt i regnet. Det dumma, dumma regnet...

Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0