På hemväg

Hej!

Sitter på bussen till Kalmar och måste erkänna att det känns lite tungt att lämna familjen igen. Har haft ett par underbara dagar med dem så blir tufft att återvända till Kalmar nu. Som tur är har jag Coffe där vilket gör saker och ting betydligt lättare. 

Mycket som ska ordnas nu inför framtiden, beslut som ska fattas och tankar som virvlar runt i huvudet. Det tär på energin så vill hemskt gärna spola fram ett halvår så allt hinner lugna sig, hehe! Försöker hålla mig till mottot "allting löser sig till slut" men vägen dit är något oklar. Förhoppningvis klarnar det snart och jag kan andas ut!

Nu ska jag läsa lite deckare och försöka ta det lugnt. Är framme i Kalmar tio i elva så har några timmar kvar!

Ha det fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0