Gårdagens jobb

Hej!

Ligger på sängen och har druckit lite kaffe. Gick upp med Coffe idag eftersom jag i alla fall inte kunde somna om. 

Jobbade igår mellan halv sex och tolv. Henrik Schyffert gästade Stensökrogen! Hann till och med hälsa och prata lite med karln, kul! Kvällen gick bra, inga större katastrofer eller motgångar så känns skönt. Jag jobbar igen på tisdag så har helgen fri att hitta på något kul!

Idag blir det lite fix och stök här hemma och kanske någon god middag ikväll! Solen skiner och jag känner ändå att humöret är med mig trots att jag borde vara hyfsat trött efter gårdagen. 

Nu ska jag ta min andra kopp kaffe och sen kanske ta tag i denna dag. 

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0