Efter regn kommer solsken?

Hej!

Gick upp med Coffe idag, har haft svårt att sova om nätterna då jag har "ont" eller vad man ska säga i vänster sida som går från axlarna ner till höften. Lyckas dessutom få nervryckningar i vänster ben som gör att jag inte kan ligga still och därmed inte heller somna... Väldigt jobbigt! 

Vädret är betydligt bättre idag (peppar, peppar!) så blir en promenad med Tilde när hon slutat jobba. Coffe slutar tidigare på fredagar så han är hemma redan strax efter tre. Vi får se lite vad kvällen har att erbjuda, något kul borde ju gå att ordna. 

Gårdagen spenderades hemma som de flesta dagar, så klart på grund av vädret. Känns som att det börjar regna så fort jag sätter min fot utanför dörren... Men till kvällen blev det bättre så Coffe och jag tog oss ner till stan och lyckades av en slump tajma in musiktävlingen för P4 som var på larmtorget. Kul! Efter det vart det en stor kopp kaffe på espressohouse. Skönt att få komma iväg lite, jag har ju suttit instängd i denna lägenhet sen i söndags! Man blir lite tokig av det kan jag säga, speciellt jag som blir så nedstämd när jag är ensam för länge haha! 

Nu ska jag koka kaffe och ta mig lite frukost. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0