29/7

Hej!

Sommaren flyger förbi! Snart är hösten här, får se vad den för med sig. Just nu är det oklart huruvida jag och Coffe tar oss upp till Uppsala eller om vi stannar i Kalmar och jobbar ett år istället. Söker lägenheter som en galning men det är inte det lättaste att få boende i de trakterna. Blir vi kvar har vi sagt att vi fixar en större lägenhet här, jobbar och reser när vi kan! Inte helt fel det heller. 

Idag är jag ledig så ska ta mig till affären, betala alla räkningar och söka lite fler lägenheter. 

Ikväll ska vi hänga med Tilde (och möjligtvis Mikael) då de flyttar i veckan. Kommer bli konstigt utan Tilde här. Dels har vi ju umgåtts 24/7 på grund av uppsatsen och dessutom har det varit hon och jag som varit kvar i Kalmar över sommaren. Nu ska de iväg till Göteborg och jobba! Spännande!

Dags för mig att koka kaffe och piggna till. 

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0