Vi hade i alla fall tur med vädret

Hej!
 
Har precis diskat klart och ska göra lite middag, blev en sen sådan idag. Jag har roat mig med att städa lägenheten nu på kvällen så drog ut på tiden. 
 
Spenderade dagen på bibblan med Tilde. Det är kämpigt och virrigt men förhoppningsvis löser det sig i slutändan. Det är ett intressant ämne men just nu är vi mitt uppe i att försöka förstå oss på dataanalyser och liknande vilket inte är vår starka sida, tyvärr. 
 
Som tur är verkar vädret vända! Det har varit grått och tråkigt på sistone men idag tittade solen fram och det ska tydligen bli riktigt skönt i helgen så håller tummarna för det! Har lääängtat efter vår och sol i vad som känns som en evighet. Dock går tiden alldeles för fort... Det är redan dags att börja fundera på kläder till examen och avslutningsmiddagen. Helt galet! 
 
Sökte som sagt utbildningar till hösten så får se om jag kommer in, annars får jag tänka om. Vad jag ska hitta på annars får jag se när jag hamnar i den situationen, mitt stackars huvud klarar inte av mer just nu!
 
Nu ska jag börja steka köttbullar.
 
Ha det fint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0