Vårstädning och goda nyheter

Hej!
 
Är helt slut! Jag körde på vårstädning idag och dammade av allt i hela lägenheten. Har gnuggat och gnott i vad som känns som en evighet för denna lilla lägenhet men nu är det fint och rent! Jag har också blivit fin och ren, duschade precis. Det kändes som ett måste eftersom hela jag var täckt i damm och annat... Det är inte mycket annat jag åstadkommit idag.
 
Men! Kan meddela att jag kommer stanna i Kalmar en sista sommar då jag fick jobbet på Stensökrogen. Helt underbart att det löste sig! Dessutom ligger jobbet cirka tio minuter med cykel bort vilket gör en stor skillnad jämfört med förra årets resa på 50 min med buss. 
 
Nu ska jag släcka ned och kila över till herr Sederin och bara vara! Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller och C-uppsats. 
 
Nattinatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0