Första mötet

Hej!

Ligger i soffan hemma hos Tessan och Roy. Mamma och bebis sover så gott i soffan bredvid medan pappa meckar med bilen. Kom hit igår runt halv sju och är fortfarande helt fascinerad av lille Sebastian. Han är så otroligt söt och det är overkligt att tänka att jag är moster åt det lilla underverket! Kan spendera timmar med att bara sitta och titta på honom, men oftast hinner han bli hungrig och överlämnas åt mamma igen. Trots bristen på sömn inatt (och troligtvis inatt också, haha) är det underbart att få spendera lite tid här med lilla familjen. 

Imorgon ska jag, syrran och lillen in till stan och vandra runt lite. Mamma och pappa (mina föräldrar alltså) kommer förbi framåt kvällen och hälsar på. Åker med dem tillbaka till Tierp sen och spenderar resten av vistelsen där. 

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt här i soffan, är ju trots allt lugnet före stormen nu för snart vaknar nog Sebastian igen och klagar lite!

Ha det fint! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0