Examensklänning - check!

Hej!
 
Jag har precis fått ordning i lägenheten igen efter fredagens matlagning, blev en hel del disk och hade inte orken att ta tag i det igår. Så nu är jag fri att njuta av det fina vädret resten av dagen! Det blir en promenad med Erika och Coffe. Det är så varmt ute just nu så jag till och med börjar överväga om det är dags att se över shortsdelen av garderoben. Men samtidigt känner jag att jag har en förkylning som inte riktigt kan bestämma sig om den ska bryta ut eller inte så kanske ska vara på den säkra sidan. 
 
Igår beställde jag (äntligen) en examensklänning! Skönt att ha fått det gjort, det blev inget avancerat dock. En enkel vit off-shoulder klänning från Nelly. 
 
 
Beställde även skor från Asos, vanliga ballerina som går att ha till allt. Hade tänkt att beställa dem förra månaden när jag beställde klänningen och kängorna men min storlek var slut tyvärr. Men nu så! Så det är fixat också. Nu återstår bara att hitta en TILL klänning till middagen på Söderport. Får se vad jag hittar på, funderar på en långklänning av något slag. Det är ett himla jobb det här med att ta examen vill jag lova!
 
Nu ska jag fixa lite mat innan Coffe kommer hem från bibblan och det är dags att dra iväg.
 
Ha det fint! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0