En mindre trevlig upplevelse

Hej!

Ligger på Coffes säng och återhämtar mig. Hade en mindre trevlig upplevelse på gymmet idag... Var nämligen på väg att svimma efter passet. Tror det beror på min kost denna dag, har inte ätit ordentligt. Dessutom hade jag ingen vattenflaska med mig vilket inte direkt hjälpte. Fick släpa mig tillbaka till omklädningsrummet och sätta mig på en bänk en stund. Tog mig hem åtminstone och har nu druckit vatten och ätit äggmackor. Mår bättre men är fortfarande lite skakig. Så får bli att ta det lugnt här, ska snart gå och lägga mig. 

Imorgon är det handledning vid elva. Är lite nervös vad hon ska säga men förhoppningsvis går det bra. 

Nu ska jag mysa ner mig!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0