Efterlängtad helg

Hej!

Den efterlängtade fredagen är äntligen här! Jag och Tilde har på något vis lyckats göra allt det vi har sagt att vi skulle ha gjort till på måndag så nu återstår det bara att testkoda (kommer ta en mindre evighet...)! Känns riktigt bra, woop woop!

Nu är det helg och ledighet som gäller, känns fantastiskt det med. Startar ledigheten med mysmiddag och vin ikväll med hjärtat. Ska dessutom storhandla så att jag har mat för ett tag framöver. 

Resten av helgen är ännu inte riktigt planerad men något kul blir det säkert. En liten fågel (Coffe) viskade i mitt öra om en trubadurkväll så får se hur det blir. 

Nu ska jag ta det lugnt tills herrn kommer hem och det är dags att cykla till affären. 

Ha en fortsatt fin fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0