Det tär på krafterna

Hej!
 
Är helt slut och funderar på att smita över till Coffe strax och krypa ned i hans säng... Det tär på krafterna det här med C-uppsatsen. Spenderade kvällen med att koda lite, det funkade ändå hyfsat. Dagen spenderades på bibblan som vanligt, denna gången roade vi oss med att titta på olika analysmetoder som ska appliceras efter kodningen. Virrigt och härligt!
 
Snart är det påsk också men blir tyvärr inte mycket till påskfirande för min del. Stannar först och främst i Kalmar (dels för att jag inte har råd att åka och dels för att Coffe stannar), dessutom är både jag och Coffe rätt panka så blir inte mycket till påskmiddag kan jag tänka mig haha! Kanske kokar lite ägg bara för att. 
 
Fick åtminstone den glada nyheten idag att jag är välkommen på arbetsintervju på ett pensionat i Köpingsvik som söker serveringspersonal. Så jag ska dit den 10 maj! Kul att det händer något på jobbfronten nu!
 
Nu ska jag ge upp för dagen känner jag.
 
Nattinatt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0