Bra dag med mina tjejer

Hej!

Har haft en väldigt fin dag med fina vänner! Blev hämtad (thank god för vänner med körkort!) av Anna runt tolv, vi drog och handlade lite ingredienser för det skulle bakas biskvier! Jag, som inte har bakat på cirka... 3-4 år, kände ångesten men med Anna vid min sida gick det hela galant! Förutom då botten där vi tyvärr inte riktigt förstod receptet och råkade få mandelbotten över hela plåten. Men vår filosofi är att det är insidan som räknas och JÄKLAR vad goda de blev! Förutom balanser blev det lite välbehövligt snack om allt och inget. 

Drog hem, käkade middag och drack vin med föräldrarna innan jag mötte upp Johanna på stationen. Efter det åkte vi hem till henne (återigen; thank god för vänner med körkort!), mosade i oss onyttigheter, kollade på tv och bara snackade massa strunt! Tyvärr blev min kära vännina sjuk så jag valde att dra hem hyfsat tidigt. Men måste säga att jag är så glad att ha de tjejerna i mitt liv! Det spelar ingen roll att det tar evigheter innan vi ses igen, det är som att vi sågs igår så fort vi ses. Underbart att veta att man har sånna vänner som alltid finns där. 

Nu ska jag sova för imorgon blir det middag hemma hos syrran och Roy. Farmor Nikki har rest hela vägen från England med sin man för att äntligen få träffa underverket så imorgonkväll firas det med middag! Väldigt bra avslut på veckan. 

På söndag bär det tillbaka till Kalmar vilket känns helt okej, saknar mannen min. 

Våra fina biskvier! 

Nattinatt! 

Kommentarer
Postat av: A

puss!

2014-04-10 @ 22:35:56
URL: http://mrhandsome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0