Tentamaraton 2.0

Hej!

Ligger och kollar på HIMYM och väntar på att kaffet ska bli klart. Idag blir det plugg, städning och träning. Har inte riktigt bestämt i vilken ordning men tror jag varvar städning och pluggandet, lika bra för har en känsla av att jag tröttnar rätt fort på båda haha. 

Har haft en underbar helg med Coffe. Fredagen spenderades här hemma med vin och hemmagjord pizza. I lördags var vi till Sagabiografen och såg Monica Z. Har aldrig varit där tidigare så det var kul. Filmen hade jag inga förväntningar på men måste säga att jag gillade den! Både jag och Coffe älskar ju jazz så det var en perfekt film att se för oss haha! Efteråt drog vi till Pipes och drack lite öl. En väldigt bra kväll! Söndagen tog vi det bara lugnt. Tog en promenad runt Stensö och avslutade med pizza och onyttigheter här hemma. Han åkte hem igår runt tre. 

Så nu är det fokus på tentan på fredag. Däremot ska jag vara hundvakt imorgon och på kvällen kommer tjejerna över och ska äta middag här. 

Nu ska jag dricka lite kaffe. 

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0