Snart är det över

Hejsan hej!

Idag har vi suttit och arbetat med presentationen, är nöjd med resultatet! Förhoppningsvis flyter själva presentationen på bra också. Har en del att få in i huvudet men det ska väl gå med lite ansträngning. Seminariet är klockan nio imorgon vilket faktiskt passar mig rätt bra. Ska hinna städa och packa. Åker halv nio på fredag så då gäller det att allt är klart. Planerar att stanna ett tag hos föräldrarna, dels för att hinna träffa alla dem jag inte sett på allt för länge och dels för att ha tid att få undan uppgifter i distanskursen. Så tror det blir väldigt bra att spendera lite tid i kära lilla Tierp! 

Nu börjar jag dessutom äntligen känna att pressen och stressen börjar släppa. Det är bara presentationen kvar sen är det över (förhoppningsvis, om vi inte behöver komplettera). 

Nu ska jag titta på någon serie och vila hjärnan innan det är dags att börja gå igenom det jag ska säga.

Ha det fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0