Min födelsedag

Hej!

Idag är jag snäll och lugn. Har lyckats bli svullen i halsen så försöker ta det lugnt så jag inte blir jättesjuk nu.

Gårdagen var super! Började med att Gabriella hade med sig kanelbullar och ett födelsedagsljus till vårt gruppmöte. Jättegulligt!

På kvällen var det middag hos Ellinor, trerätters. Allting var supergott och kan säga att vi alla var proppmätta efteråt. När vi vilat magen en stund gick jag, Tilde och Erika till Harrys. Det var sjukt mycket folk! Anders Bagge var där och var dj så kanske inte så konstigt. Hann se honom ett tag innan vi höll på att trängas ihjäl... Men det var en riktigt kul kväll! Är väldigt nöjd med min födelsedag. Fick dessutom en jättefin vinkaraff av tjejerna.

Men som sagt, idag är jag seg. Så det blir sängen i sällskap av Modern family. Inte illa!

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0